logistiek interim mangement


Een naauwe samenwerking met uw medewerkers.
Interim management

Interim management supply chain, logistiek en operations

Onze ervaren en objectieve interim managers staan midden in uw organisatie. Zij zijn de schakel tussen uw directie en personeel. Zij inventariseren, analyseren en doen voorstellen voor verbeteringen in uw supply chain of logistiek. Zowel organisatorisch als de beheersing daarvan. Na uw goedkeuring begeleiden zij de implementatie hiervan. Dit doen zij in nauwe samenwerking met uw medewerkers.

Onze interim managers zijn objectief en onafhankelijk. Ze zijn enerzijds klankbord voor de directie, en zorgen anderzijds voor meer begrip bij uw medewerkers. Supply chain, logistiek interim management is dan ook erg waardevol bij bedrijfsveranderingen, projectmanagement of overbruggingsmanagement.

Door goed uw wensen en eisen te analyseren, selecteren we de juiste interimmer. Kennis, ervaring en persoonlijkheid bepalen samen de ideale interim manager voor uw organisatie.

De samenwerking tussen uw organisatie en Logiprof eindigt zodra de opdracht is afgerond.

Logiprof BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.