Inloggen

Onze diensten

Op zoek naar een junior, medior of senior professional in Supply Chain Management, Logistiek of Operations? Voor zowel vaste banen als interim opdrachten zoekt en biedt Logiprof de perfecte match.

Binnen 10 werkdagen de juiste logistiek professional

Een inventarisatiegesprek is de eerste stap naar het vinden van de juiste professional. Tijdens dit gesprek (telefonisch of op locatie) inventariseren we alle gewenste competenties.Ontdekken wij uw organisatie, bedrijfscultuur, werkomgeving en waarom logistieke professionals graag voor uw willen werken. Onze meerwaarde zit ‘m in dit voortraject.

Het wervingstraject kan beginnen!

Nadat de vacaturetekst helemaal naar wens is, start het recruiten van professionals. Wij zoeken actief in onze eigen netwerk van meer dan 10.000 logistieke professionals en online wervingtools. We maken gebruik van onze eigen website, specifieke vacaturesites en sociale media zoals Twitter, Facebook en LinkedIn.

Altijd een persoonlijk gesprek

Aan de hand van de binnengekomen sollicitaties maken we een selectie. Geschikte kandidaten nodigen we altijd uit voor een persoonlijk gesprek. Zijn moeten eerst een sollicitatie formulier invullen en een online DISC test doen. We controleren diploma’s, identiteit en referenties van eerdere werkgevers. Wij hechten veel waarde aan het interview. Iemand kan over alle benodigde competenties beschikken, maar tijdens het gesprek kan blijken dat er geen match is met het bedrijf. Na de gesprekken selecteren wij de kandidaten die op alle fronten het beste in het profiel passen. 

Alleen geschikte kandidaten worden aan u voorgesteld

Na de uitgebreide voorselectie stellen we de beste kandidaten aan u voor. Gemiddeld zijn dit er 3 per vacature. Deze kandidaten zijn goed geinformeerd over de vacature en uw organisatie. Het sollicitatiegesprek voert u uiteraard rechstreeks met hun. Als uw wilt kunnen wij ook hierbij aanwezig zijn . 

Wij begeleiden de hele procedure

Als de kandidaat geschikt wordt bevonden, stroomlijnen wij de verdere procedure. Wij stemmen data en tijden af voor de interviews. Daarna evalueren we de gesprekken. We begeleiden de eventuele salarisonderhandelingen, zodat de kandidaat zo snel mogelijk in dienst kan treden.

Zes maanden garantie en contact 

Wij vinden het belangrijk dat alle partijen tevreden zijn. Daarom houden we na de indiensttreding nog zes maanden contact met u en de logistiek professional.  Als in deze periode blijkt dat de medewerker ongeschikt is, verzorgen wij een tweede werving. Gelukkig komt dit bijna nooit voor.

Tweedimensionale aanpak geeft beter inzicht in het profiel van de kandidaat

Bij onze tweedimensionaal aanpak wordt de ideale kandidaat bepaald door meerdere mensen binnen uw organisatie. Wij gaan bij u op locatie in gesprek met de huidige medewerkers. Dit kunnen allerlei personen zijn die met de nieuwe manager te maken krijgen, zoals managers en directe collega’s.

Hiermee krijgen wij een completer beeld over de bedrijfscultuur, werksfeer van uw organisatie, verwachtingen en de gewenste persoonlijkheid van de kandidaat. Bij deze aanpak zijn er dus meerdere personen betrokken. Er wordt ‘gekeken’ vanuit verschillende invalshoeken. Zo ontstaat er een compleet beeld voor ons van de ideale toekomstige manager. Met deze informatie kunnen nog doelgerichter searchen. De service is optioneel en kosteloos bij opdrachtverstrekking.

Opdrachtgevers

  • profit- en non-profitorganisaties
  • van familiebedrijven tot multinationals
  • MKB en grootbedrijf
  • overheid en semioverheid

Nieuwsgierig geworden?

Vul het contactformulier in of bel 0252 227 216 op om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen.

Blijf op de hoogte van de laatste vacatures

Maak Job Alert
Logiprof BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close